ایده های خلاقانه تبلیغات برای کارخانه ها

جايي براي خواندن مطالب به درد بخور

ایده های خلاقانه تبلیغات برای کارخانه ها

تبلیغات چیست؟
به طور کلی به تکنیک ها و فعالیت هایی که برای ارائه یک محصول یا خدمات برای تشویق مخاطبان به خرید استفاده می شود، تبلیغات گفته می شود.

اما تبلیغات خلاق در واقع برنامه ریزی و اجرای استراتژی های نوآورانه برای جذب مخاطب است. این نوع تبلیغات بر خلاقیت و ایده های جدید تاکید دارد تا بهترین نتیجه را در فروش و آگاهی از برند به دست آورد.

باور کنید یا نه، تقریبا اکثر مردم از تبلیغات اجتناب می کنند و تبلیغ شما را نمی بینند. البته تجربه در دنیای بازاریابی نشان می دهد که تاثیر تبلیغات خلاقانه بر ذهن افراد بسیار زیاد است; وقتی مخاطب در معرض تبلیغات خلاقانه قرار می گیرد، آن را به خاطر می آورد و در دراز مدت به مشتری وفادار تبدیل می شود.

تبلیغات خوب باعث افزایش فروش می شود. تبلیغات خلاقانه کارخانه می سازد.
گاهی اوقات افزودن کمی چاشنی خلاقانه به تبلیغات می تواند کسب و کار شما را نجات دهد.

تبلیغات خلاقانه می تواند چندین ویژگی کلیدی داشته باشد که آن را برای بینندگان جذاب می کند:

1. عنوان باشکوه و جذاب:
عنوان اولین عنصر قابل مشاهده است. البته باید در نگاه اول جذاب و گیرا باشد تا حس کنجکاوی مخاطب را برانگیزد. اما در نظر بگیرید که هر چه کوتاهتر باشد زیباتر است.

2. اصالت محتوا:
تبلیغات بومی دارای عناصر منحصر به فردی است که آن را از سایر رقبا متمایز می کند.

3. ایجاد نیاز در ذهن مخاطب:
شما باید با ایجاد تبلیغات خود حس نیاز را در مخاطب ایجاد کنید. شما باید این طرز فکر را در ذهن مصرف کننده ایجاد کنید که واقعاً به محصول یا خدمات شما نیاز دارد. به گونه ای که ذهن را درگیر کند.

4. ارزش هنری:
جنبه بصری تبلیغات نقش مهمی در موفقیت آن دارد. سه عنصر اصلی در هر تبلیغ وجود دارد. تصویر، کلام و موسیقی که اساس اصلی محسوب می شوند. رنگ های به کار رفته در آگهی، پالت سایه ها و رنگ های پس زمینه محیط را شکل می دهند. موزیک و آهنگ تبلیغ و تیزر صنعتی نیز بسیار مهم است. با استفاده از آهنگ می توانید ذهن مخاطب خود را تحت تأثیر قرار دهید. نکته بسیار مهم بعدی قسمت کلامی تبلیغات است. دیالوگ های شخصیت ها و بیان آنها در تبلیغات نقش دارد.

تبلیغات در صورتی موثر است که با توجه به مخاطب هدف (مخاطب پرسونا) طراحی شود.

5. انعطاف پذیری ایده ها:
ما در جهانی پر از تنوع و سلیقه های مختلف زندگی می کنیم. واقعیت این است که هیچ ایده ای نمی تواند برای همه مخاطبان جذاب باشد، اما شما می توانید مخاطب هدف خود را تعریف کنید و انتظارات آنها را برآورده کنید.


1. همه را در تصویر نشان دهید: DDB برزیل این کمپین ساده اما موثر را برای FedEx ایجاد کرد و از نقشه های قاره ای روی ساختمان ها برای انتقال پیام و بسته خود استفاده کرد.

کمپین FEDEX

2. واقعا خلاق باشید: کمپین Give a Hand to Wildlife برای فدراسیون جهانی حیات وحش، تصاویری را که روی یک دست واقعی کشیده شده است، نشان می دهد.



3. از یک استعاره بصری استفاده کنید: وقتی سلول قرمز میلان تبلیغی برای جذب دانشجویان فیلمنامه نویس جدید به آکادمی فیلم نیویورک ایجاد کرد، از یک سطل زباله پر از پیش نویس زباله طرحی «پاپ کورن» ساختند، چیزی که هر فیلمنامه نویسی می تواند آن را انجام دهد. لینک به این


4. نشان دهید (و بگویید) محصول شما چگونه یک مشکل و نیاز را حل می کند: یک تبلیغ خلاقانه دیگر ترکیبی هوشمندانه از کپی و تصاویر برای STIHL است که نشان می دهد چگونه فن ها و مخازن خردکن آنها به معنای واقعی کلمه اخبار بد را از سر راه می برند.

تبلیغات خلاقانه هوشمندانه


5. مخاطبان خود را به فکر فرو ببرید: JWT هنگ کنگ این کمپین آگاهی از آلودگی هوا را بالای سرپوش های نوشیدنی ایجاد کرد. تا مشتریان در حین غوطه ور شدن در این مشکل فکر کنند.


6. از طراحی ساده استفاده کنید: گاهی اوقات ارائه محصول به روش های بسیار ساده و در عین حال چشمگیر بسیار موثر است.

تبلیغات خلاقانه و ساده که با شخصیت مخاطب همخوانی دارد

7. از ترازو برای تأثیرگذاری زیاد استفاده کنید: تفاوت غیرمنتظره در ترازوی در، توجه را به این تبلیغ Weight Watchers جلب می کند.


8. به روش های خلاقانه ای فکر کنید تا جنبه ای از محصول خود را به نمایش بگذارید، مانند رنگ:
کمپین Serviceplan برای رنگ Faber-Castell محصول آنها (مداد رنگی) را با حیوانات و اشیاء واقعی مطابقت داد.

9. برای رساندن پیام خود اغراق کنید: اغراق می تواند مفاهیم جالبی ایجاد کند. آریل در یک تبلیغ برای مواد شوینده لباسشویی، پیراهن مردانه را چنان سفید می کند که سایه آن مسدود می شود.

ایده های تبلیغاتی جالب
10. می توانید تبلیغ مبتنی بر واقعیت خود را بسازید: این تبلیغ توجه را به تخریب جنگل های بارانی در آمریکای جنوبی جلب می کند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.