شبكه سازي در لينكدين

جايي براي خواندن مطالب به درد بخور

شبكه سازي در لينكدين

شبكه سازي در لينكدين (LinkedIn) براي كسب و كارها

لينكدين (LinkedIn)، بزرگترين و تخصصي ترين شبكه اجتماعي جهان است كه، توانمندي ساخت يك شبكه ارتباطي ميان افراد متخصص و مديران، آگاهي از مشاغل مختلف، تبليغات وسيع و پيدا كردن نيروي كارآمد و متخصص در آن وجود دارد. يك نكته مهم در لينكدين اين است كه، بيش از ۶۰۰ ميليون كاربر فعال و واقعي از ۲۰۰ كشور در سراسر دنيا دارد و اين نشانگر پتانسيل و قدرت بالاي آن است. به علاوه شما مي توانيد با استفاده از اين قابليت به پروفايل واقعي كسب و كار ها و متخصصان دسترسي داشته باشيد.

اين بستر فضاي خوبي را براي بازاريابين B۲B در جهت ماركتينگ و بازاريابي فراهم مي‌كند. در نتيجه اگر رشد و بروز رساني هر روزه كسب و كارتان براي شما اهميت دارد، فرصت استثنايي لينكدين را از دست ندهيد.

و اما چيزي كه اكنون با آن روبه رو خواهيد شد، طريقه استفاده از لينكدين است. در ادامه بيشتر با اصول استفاده از لينكدين(LinkedIn) آشنا خواهيد شد.

 

  • فرهنگ استفاده از لينكدين را ياد بگيريد.

حضور در لينكدين (LinkedIn)نيز مانند ساير شبكه هاي اجتماعي آداب هايي دارد و در صورتي مي توانيد كسب و كار خود را رشد دهيد كه، اصول رابه خوبي رعايت كنيد. فضايي كه شما در آن حضور پيدا كرده ايد، فقط متعلق به شما نيست و بايد به حقوق ساير كاربران احترام بگذاريد.

 

  • پروفايل خود را بهينه سازي كنيد.

به ياد داشته باشيد كه لينكدين(LinkedIn) يك فضاي كاملا حرفه اي و تخصصي است و ساير متخصصين كسب وكار ها نظاره گر فعاليت هاي شما هستند. اين سوال را از خود بپرسيد كه از اگر كاربري وارد صفحه پروفايل كسب و كارتان يا خود شما شود، اولين برداشتي كه خواهد كرد چه چيزي خواهد بود؟

نكاتي كه در ابتدا بايد به آن توجه كنيد عكس پروفايل و نام كاربري شماست. لازم است كه عكس پروفايلي واضح و حرفه اي داشته باشيد براي مثال اين عكس مي تواند لوگوي شركت شما باشد. اسم شركت يا خود را واضح، درست و به زبان انگليسي وارد كنيد. در ادامه حوزه فعاليت كسب و كارتان را بگوييد، آدرس سايت و اطلاعات سايت را بنويسيد و هر آنچه جزئياتي كه باعث مي شود مخاطب كسب و كارتان را راحت تر بشناسد و با شما ارتباط بگيرد را، درج كنيد.

 

  • محتوا ارزشمند و كاربردي توليد و نشر دهيد.

لينكدين(LinkedIn) يك فضاي رايگان و خوب براي انتشار محتوا و مقالات شماست. با بروز بودن و توليد محتوا تخصصي، ميزان مهارت خود را نشان دهيد تا ديگران شما را به عنوان يك منبع قابل اعتماد بشناسند. هر چه بيشتر بر روي اين موضوع كار كنيد، بهتر در حوزه فعاليت خود شناخته مي شويد. به برخي از ايده هاي توليد محتوا در لينكدين(LinkedIn) در زير اشاره شده است:

رويداد يا عرضه محصول جديد كسب كارتان را با افرادي كه در حوزه شما فعاليت مي كنند در ميان بگذاريد.

 

  • بنا به سليقه مخاطبان آخرين اخبار صنعتي را مطرح كنيد.

در رابطه با موضوعات مختلف مربوط به فعاليت خود بنويسيد و در اختيار مخاطبان قرار دهيد

 

  • در گروه هاي تخصصي مربوط به كسب و كارتان عضو شويد.

عضويت در گروه هاي مربوطه مي تواند يكي از ابزار شكل گيري ارتباط بين شما و سايرين متخصصين شود. علاوه بر آن مي توانيد از طريق گفت و گو با آن ها دانش خود را افزايش داده و بروز كنيد. اما به خاطر داشته باشيد تنها فعال بودن در اين بخش مي تواند، موجب شكل گيري اين ها شود.

 

  • سرمايه گذاري بر روي تبليغات لينكدين را از ياد نبريد.

علاوه بر اصولي كه در رابطه با لينكدين(LinkedIn) اشاره شد، يكي ديگر از عوامل موثر براي توسعه كسب و كار شما تبليغات و يا نوعي بازاريابي در لينكدين است.

منبع:

https://hamidsabaghi.ir/principle-of-linkedin-marketing/

یادگیری کامل لینکدین به معنای استفاده از تمامی امکانات و منابع این شبکه اجتماعی حرفه‌ای است تا به بهترین شکل ممکن از آن بهره ببرید. این فرایند شامل چند مؤلفه اساسی است که می‌تواند کمک کند تا ارتباطات حرفه‌ای شما رونق بگیرد و فرصت‌های شغلی و تجاری را افزایش دهید.

 

یکی از اصول اصلی یادگیری کامل لینکدین، به‌روز نگه داشتن پروفایل شخصی شما است. اطمینان حاصل کنید که همه اطلاعات شخصی، تحصیلات، تجربیات کاری و مهارت‌های شما به‌روز باشند. همچنین، ارتباطات فعال با افراد در صنعت و حوزه‌های مشابه و همچنین شرکت در گروه‌ها و صفحات مربوط به علاقه‌مندی‌ها و تخصص‌های شما نیز از دیگر راه‌های یادگیری کامل است. این فعالیت‌ها به شما کمک می‌کنند تا با افراد جدید آشنا شوید، اطلاعات تازه دریافت کنید و از آخرین تغییرات و اخبار صنعت خود آگاه شوید، که همگی به بهبود شبکه حرفه‌ای شما کمک می‌کنند و در نهایت به افزایش فرصت‌های شغلی و تجاری منجر می‌شوند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.