مدت زمان اخذ پاسپورت كشور هاي مختلف

جايي براي خواندن مطالب به درد بخور

مدت زمان اخذ پاسپورت كشور هاي مختلف

دريافت پاسپورت جزء مهم ترين اهداف افراد در مهاجرت به ساير كشورها مي باشد. اما مدت زمان دريافت پاسپورت كشورها متفاوت است كه بايد افراد قبل از مهاجرت، با قوانين اخذ پاسپورت كشورها آشنا شوند تا بتوانند مقصدي را با توجه به شرايط شان انتخاب نمايند.

مزاياي داشتن پاسپورت دوم

داشتن پاسپورت دوم براي ايرانيان مي تواند آپشن مهم و كاربردي محسوب شود. زيرا با توجه به تحريم ايران، سفر به ساير كشورها سختي هايي دارد كه اگر شما پاسپورت كشور ديگري را داشته باشيد؛ امكان سفر به ساير كشورها را مي توانيد به آساني تجربه نماييد.

علاوه بر آن، با داشتن پاسپورت كشور دوم مي توانيد از خدمات شهروندي آن كشور نيز بهره مند شويد.

به عنوان مثال، يكي از مزاياي داشتن پاسپورت دوم اين است كه قادر خواهيد بود به راحتي حساب بانكي افتتاح نماييد و براي همسر و فرزندان تان نيز اقامت آن كشور را اخذ كنيد.

ارزان ترين كشورها براي دريافت پاسپورت

راحت ترين و ارزان ترين كشورها براي گرفتن پاسپورت عبارت اند از:

گرفتن پاسپورت از كشور مكزيك

اولين كشوري كه مي توان با دريافت پاسپورت به ساير كشورهاي اروپايي و آمريكا سفر كرد؛ پاسپورت كشور مكزيك مي باشد.

براي دريافت پاسپورت كشور مكزيك راه هاي زيادي وجود دارد اما به طور كلي تقريبا 5 سال زمان ميبرد تا بتوانيد به پاسپورت اين كشور دست پيدا نماييد و با آن مي توان به كشورهاي عضو اتحاديه اروپا و شينگن، بدون داشتن ويزا سفر نماييد.

اخذ پاسپورت تركيه

دريافت شهروندي تركيه يكي از ارزان ترين و سريع ترين راه هاي دريافت پاسپورت دوم مي باشد. شما با خريد ملكي به ارزش 250 هزار دلار مي توانيد در مدت زمان 3 ماه پاسپورت اين كشور را دريافت نماييد.

با اخذ پاسپورت تركيه مي توانيد به 70 كشور دنيا بدون داشتن ويزا سفر نماييد.

دريافت پاسپورت كشور گرجستان

سومين كشوري كه مي توان به عنوان ارزان ترين كشور براي دريافت پاسپورت از آن ياد كرد؛ كشور گرجستان مي باشد. شما با 125 هزار يورو مي توانيد شهروندي كشور گرجستان را دريافت نماييد. مدت زمان دريافت پاسپورت گرجستان نهايتاً 6 ماه مي باشد.

دريافت پاسپورت قبرس

از ديگر كشورهايي كه مي توانيد پاسپورت دوم آن را دريافت نماييد؛ قبرس مي باشد. شما با 2 ميليون يورو قادر خواهيد بود 14 امين پاسپورت قوي دنيا را دريافت كرده و با آن به راحتي به ساير كشورها سفر نماييد.

دريافت پاسپورت گرانادا

براي پاسپورت گرانادا نيز مي توانيد با خريد ملكي به مبلغ 350 هزار دلار، آن را اخذ نماييد كه البته دقت كنيد با خريد ملكي به ارزش 250 هزار دلار، مي توانيد در كشور تركيه سرمايه گذاري كرده و تابعيت تركيه را كسب نماييد.

دريافت پاسپورت يونان

يكي ديگر از كشورهايي كه مي توانيد از طريق آن به راحتي به ساير كشورهاي حوزه شينگن سفر نماييد، پاسپورت كشور يونان مي باشد كه با خريد ملكي به ارزش 250 هزار يورو مي­توانيد آن را به دست آوريد.

بهترين كشور براي گرفتن پاسپورت دوم

از بين كشورهايي كه در اين مقاله به آن ها اشاره كرديم؛ مي توانيم اخذ پاسپورت تركيه را به عنوان ارزان ترين كشور به شما پيشنهاد دهيم. زيرا با سرمايه گذاري با مبلغي مناسب، مي توانيد ملكي ايده آل را تهيه كنيد. علاوه بر آن، با توجه به نزديكي كشور تركيه به ايران، قادر خواهيد بود تا به راحتي بين 2 كشور در رفت و آمد باشيد.

طبق توافق آتاتورك و رضا شاه، تمامي ايرانيان مي توانند بدون داشتن ويزا به كشور تركيه سفر نمايند و همين موضوع به عنوان آپشني منحصر به فرد براي دريافت شهروندي تركيه محسوب مي­شود. زيرا شما بدون ويزا مي­توانيد به مدت 89 روز در اين كشور سكونت داشته باشيد.

همچنين يكي از راه هاي اقامتي، اقامت با اجاره خانه است. شما مي توانيد براي يك سال خانه اي را اجاره كرده و بعد از بررسي كامل شرايط اين كشور، اقدام به خريد ملك و اخد پاسپورت تركيه نماييد.

منبع:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.