بهترين مراكز خريد در استانبول

جايي براي خواندن مطالب به درد بخور

بهترين مراكز خريد در استانبول

يكي از مقاصد اصلي گردشگري، شهر استانبول است كه سالانه ايرانيان زيادي براي خريد و تفريح به اين شهر سفر مي كنند. به همين دليل يكي از مهم ترين اطلاعاتي كه قبل از سفر به تركيه بايد كسب نماييد؛ بهترين مراكز خريد در استانبول است كه در اين مقاله به برخي از بهترين پاساژهاي  شهر زيبا و توريستي استانبول مي پردازيم.

بهترين مراكز خريد استانبول

پاساژهاي زيادي در استانبول وجود دارد كه با توجه به منطقه سكونت تان مي توانيد نزديك ترين مركز خريد را انتخاب نماييد. اما در ادامه به بهترين مراكز خريد در استانبول اشاره مي كنيم تا بتوانيد تجربه خريدي لذت بخش را داشته باشيد.

  • مركز خريد وادي استانبول
  • مركز خريد ايستينيه پارك
  • مركز خريد زورلو سنتر
  • مركز خريد فروم استانبول
  • مركز خريد جواهير
  • مركز خريد خيابان استقلال

مركز خريد وادي استانبول

وادي استانبول منطقه اي مسكوني_تجاري است كه در منطقه ماسلاك واقع شده است. اين منطقه كه داراي برج هاي لوكس مسكوني، هتل، برج هاي اداري، پارك و مركز خريد است يكي از مقاصد گردشگران براي خريد به شمار مي رود. علاوه بر آن كه مي توانيد از وادي استانبول به سمت جنگل بلگراد كه يكي از جنگل هاي زيبا و مفرح استانبول به شمار مي رود نيز رفته و شب را در كلبه هاي زيباي اين منطقه بگذرانيد.

در مركز خريد وادي استانبول مي توانيد تمامي برندهاي معروف را ديده و از آنها خريد نماييد، از جمله برندهايي كه در اين مركز خريد مي توان ديد:

 

نام برند نام برند
آديداس پولو
ايپك يول لاكوست
ماسيمودوتي ماتمازل
ماوي نتورك
نايك استراديواريوس

آدرس:Vadistanbul Shopping Mall, Ayazağa, Azerbaycan Cd. No: 3/C, 34396 Sarıyer/İstanbul

 

مركز خريد ايستينيه پارك

يكي از بهترين مراكز خريد در استانبول، ايستينيه پارك است كه در خيابان كادسي واقع شده است. ايستينيه پارك جزء لوكس ترين و گران ترين مراكز خريد استانبول به شمار مي رود كه افراد مشهوري را مي توانيد در اين مركز خريد ببينيد.

همچنين قادر خواهيد بود كه در ايستينيه پارك از آكواريوم آن ديدن كرده و برندهاي مطرحي مانند زارا، شنل و… را مشاهده نماييد، برخي از برندهايي موجود در اين مركز خريد:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.