مزاياي خريد ملك در تركيه براي ايرانيان

جايي براي خواندن مطالب به درد بخور

مزاياي خريد ملك در تركيه براي ايرانيان

يكي از روش هاي سرمايه گذاري، خريد ملك در تركيه مي باشد كه اين روزها مورد استقبال ايرانيان قرار گرفته است. زيرا با خريد خانه مي توانند اقامت اين كشور و حتي پاسپورت تركيه را نيز دريافت نمايند.

اما با توجه به افزايش علاقه ايرانيان براي خريد ملك در تركيه، كلاهبرداري هايي نيز در اين زمينه انجام شده كه موجب ايجاد ترس و ترديد براي بعضي از افراد شده است.

به همين دليل، در اين مقاله به مزايا خريد ملك در تركيه مي پردازيم تا بتوانيد با آگاهي كامل اقدام به سرمايه گذاري در تركيه نماييد. اطلاعات بيشتر 

مزاياي خريد ملك در تركيه

با توجه به اين كه با خريد ملك، سرمايه گذاري كلاني را در كشور تركيه انجام مي دهيد؛ بهتر است ابتدا به تمامي جوانب آن آشنا باشيد تا درصد شكست و زيان خود را كاهش داده و سود بيشتري نماييد.

از همين رو در ادامه به مزاياي خريد ملك در تركيه مي پردازيم.

  • دريافت اقامت تركيه
  • هزينه پايين خريد ملك در تركيه
  • هزينه هاي مناسب زندگي در تركيه
  • نزديكي ايران و تركيه
  • امكانات تركيه
  • سفر به ساير كشورها
  • عدم نياز به ويزا

دريافت اقامت تركيه

اولين مزيتي كه خريد ملك در تركيه دارد؛ اخذ اقامت تركيه با خريد خانه مي باشد. شما با پرداخت هر ميزان مبلغي مي توانيد اقدام به دريافت اقامت تركيه نماييد و در اين كشور زيبا ساكن شويد.

هزينه ملك در تركيه

يكي از مزاياي خريد ملك در تركيه، هزينه آن مي باشد. قيمت خريد خانه در تركيه نسبت به ايران بسيار مناسب تر مي باشد و با مبلغي كمتر مي توانيد خانه اي زيبا را خريداري كرده و در اين كشور ساكن شويد.

هزينه زندگي

هزينه زندگي در تركيه يكي ديگر از آيتم هاي مثبتي است كه مي تواند براي افرادي كه تمايل به خريد ملك در تركيه دارند؛ جذاب باشد.

ميزان هزينه زندگي در تركيه نسبت به ايران، كمتر بوده كه همين عاملي براي رشد بيشتر در اين كشور است.

 

نزديكي ايران و تركيه

يكي از مهم ترين امتيازهاي كشور تركيه، ميزان نزديكي اش با ايران مي باشد. زيرا يكي از سخت ترين بخش هاي مهاجرت، دوري از ايران و خانواده است. تركيه به دليل هم مرز بودن با ايران، رفت و آمد را براي ساكنين كشور تركيه راحت كرده است.

امكانات تركيه

يكي ديگر از مزاياي خريد ملك در تركيه، امكانات و سرگرمي هاي اين كشور است. تركيه جزء كشورهاي توريستي به شمار مي رود به همين دليل داراي امكانات و تفريحات زيادي مي باشد.

سفر به ساير كشورها

كشور تركيه به عنوان سكوي پرتاب نيز ياد مي شود. زيرا مي توانيد بعد از زندگي در آن كشور، اقدام به مهاجرت براي ساير كشورها نيز نماييد. مخصوصاً اگر بتوانيد پاسپورت اين كشور را دريافت نماييد؛ امكان سفر به ساير كشورها نيز راحت تر مي شود.

عدم نياز به ويزا

سال ها پيش، بين آتاتورك و رضا شاه، پيوندي منعقد مي شود كه مطابق آن به مدت ۱۰۰ سال ايرانيان مي توانند به كشورتركيه بدون ويزا سفر نمايند.

اين اقامت توريستي براي ۸۹ روز است و بعد از آن بايد از طريق روش هاي درياقت اقامت تركيه، اقدام به اخذ آن نماييد. دقت كنيد كه اگر بيش از ۸۹ روز بدون دريافت اقامت در اين كشور باشيد؛ شامل جريمه و حتي ممكن است منجر به ديپورت شدن از تركيه نيز شود.

بهترين شهر براي خريد خانه در تركيه

تركيه داراي شهرهاي زيادي مي باشد كه بايد با توجه به شرايط زندگي تان مناسب ترين شهر را انتخاب نماييد.

اما مي توان از استانبول به عنوان بهترين شهر براي خريد خانه در تركيه ياد كرد. زيرا به دليل كلان شهر بودن ان، داراي امكانات و موقعيت هاي شغلي فراواني مي باشد. همچنين قيمت ملك نيز در استانبول بالاتر است. اما اگر به دنيال شهري توريستي با آب و هواي متعادل مي گرديد؛ ازمير مي تواند براي شما مناسب باشد. همچنين اگر شهري اداري با روحيه شما سازگار تر است؛ آنكارا گزينه مناسبي است.

اگر خواهان زندگي در شهري ايراني نشين هستيد؛ شهر دنيزلي را به شما پيشنهاد مي كنيم كه تعداد ايرانيان زيادي در آن شهر ساكن هستند. به همين ترتيب مي توانيد با توجه به بودجه و شرايط تان ساير شهرهاي اين كشور توريستي و خوش آب و هوا را انتخاب نماييد.

جمع بندي

خريد خانه در تركيه پيچيدگي هاي زيادي دارد كه در اين مقاله به مزاياي خريد ملك در تركيه پرداختيم. اما دقت نماييد كه در هنگام خريد ملك در كشور تركيه آپشن هاي زيادي را بايد رعايت نماييد تا دچار خسارت نشويد. مواردي مانند يادگيري زبان تركي، كنترل سند ملكدقبل از خريد، محله ملك مورد نظر، مشاوره با افراد مطمئن و…

منبع:

https://cafehdanesh.com/%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.