بهترين رنگ اتاق خواب پسرانه در سنين مختلف

جايي براي خواندن مطالب به درد بخور

بهترين رنگ اتاق خواب پسرانه در سنين مختلف

مي‌خواهيد اتاق پسرتان را رنگ كنيد اما رنگ اتاق خواب پسرانه پيدا نكرده‌‌ايد؟ با ما همراه باشيد تا رنگ اتاق خواب پسرانه متناسب با سن فرزندتان را با طراحي‌هاي جديد و متنوع به شما نشان دهيم.

براي خريد بهترين رنگ اتاق خواب به وب سايت جميل مراجعه كنيد. اطلاعات بيشتر

همه ما خوب مي‌دانيم يكي از عوامل مهم و تاثيرگذار در طراحي و تزئين خانه و اتاق انتخاب رنگ است. انتخاب رنگ اتاق پسرا نقش مهمي در روحيه و شخصيت فرزند شما مي‌گذارد.

رنگ‌ها انرژي خاصي دارند و در رفتار كودك شما تاثيرگذار هستند. اتاق خواب پسر شما، محل استراحت و آرامش او است به همين خاطر بايد روي انتخاب رنگ آن حساسيت به خرج دهيد.

طراحي خلاق و جذاب اتاق خواب پسرانه در كنار رنگ ديوار اتاق مناسب، محيطي شاد و پر انرژي براي فرزند خود فراهم مي‌كنيد.

رنگ اتاق خواب كودك، رنگ اتاق خواب دخترانه و رنگ اتاق خواب پسرانه با هم متفاوت هستند. بهتر است بدانيد كه براي هر رنج سني چه رنگي را به كار ببريد. در ادامه مطالبي را مي‌گوييم تا شما اتاق خواب زيبايي براي پسر خود بسازيد.

بهترين رنگ اتاق خواب پسرانه

طراحي و تزئين اتاق خواب براي پسر در رده سني مختلف كار سختي است و پيشنهاد مي‌شود متناسب با سن و علاقه فرزند خود رنگ ديوار اتاق و چيدمان اتاق را انجام دهيد.

براي رنگ ديوار اتاق خواب پسرانه هميشه بهترين رنگ آبي است. رنگ آبي طيف رنگي تيره و روشني دارد اما رنگ آبي قديمي‌ترين ايده براي طراحي و رنگ آميزي اتاق پسر است.

امروزه بسياري رنگ و ايده متفاوت براي طراحي اتاق خواب پسرانه ديده مي‌شود. معمولا رنگ خنثي را براي اتاق نوزاد پسر به كار مي‌برند. رنگ‌هاي آرامش بخش براي پسران 6 تا 9 ساله و رنگ‌هاي تيره معمولا براي  پسر نوجوان انتخاب مناسبي است.

به خاطر داشته باشيد رنگي براي اتاق خواب پسرتان انتخاب كنيد كه با گذشت زمان از جذابيت آن كم نشود و فرزندتان از آن زده نشود.

رنگ مناسب براي اتاق پسر رنگي است كه با وسايل اتاق هماهنگي داشته باشد و حتي اگر زماني قصدر تغيير وسايل  را داشتيد اما باز هم با وسايل مطابقت داشته باشد.

اگر فرزندتان به رنگ خاصي علاقه دارد ولي از نظر شما براي رنگ ديوار اتاق خيلي مناسب نيست، براي جلب رضايت و خوشحالي كودكتان مي‌توانيد يك ديوار را به عنوان ديوار شاخص به همان رنگ درآوريد و ديگر ديوارها را با رنگ ديگري رنگ آميزي كنيد.

 

رنگ اتاق خواب پسرانه از نوزادي تا 4 سالگي

رنگ اتاق خواب پسرانه و طراحي آن در هر رده سني ويژگي خاص خود را دارد. اتاق خواب نوزاد و كودك زير 3 يا 4 سال بهتر است با رنگ‌هاي روشن و خنثي رنگ آميزي شود.

در اين رده سني طراحي و رنگ ديوار اتاق رنگارنگ و رنگ تند مناسب نيست. نوزاد به خوبي توانايي تشخيص رنگ‌ها را ندارد. نياز به محيطي آرام براي استراحت دارد.

پيشنهاد مي‌شود از رنگ سفيد و طوسي كم رنگ براي اتاق خواب نوزاد پسر استفاده شود كه در اين چند سال از پرطرفدارترين تركيب‌ها بوده است.

در كنار اين تركيب رنگ مي‌توان از رنگ تند مانند قرمز و نارنجي در چند نقطه از اتاق به كار ببريد. رنگ‌هاي بسيار روشن و لطيف انتخاب مناسبي براي رنگ اتاق پسرانه از نوزادي تا 3 سالگي است.

رنگ‌هاي روشن فضا را بزرگ و روشن نشان مي‌دهند و موجب آرامش بيشتر فرزندتان مي‌شود.

منبع:

https://jamilpaint.com/post-detail/28/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%82-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%86%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-(%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B9%DA%A9%D8%B3

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.