در دنیای همیشه در حال رشد تجارت الکترونیک، برای خرده فروشان آنلاین، بسیار مهم است که توجه و اعتماد مشتریان بالقوه را جلب کنند. یکی از ابزارهای قدرتمندی که میتواند به میزان قابل توجهی بر فروش و اعتبار برند تأثیر بگذارد، عکس باکیفیت از محصول است. کیفیت و ارائه تصاویر محصول، نقش حیاتی در متقاعد کردن مصرف کنندگان برای خرید دارند. از این رو اگر میخواهید اطلاعات کاملتری در این زمینه بدست آورید، توصیه میکنیم مطالب ذکر شده در ادامه این مقاله را نادیده نگیرید.
عکاسی محصولات صنعتی چیست؟
عکاسی محصولات صنعتی یک رشته تخصصی هنری و حرفهای بوده که هدف آن نمایش دقیق محصولات و ویژگیهای آنهاست. این یک هدف تجاری است و ارتباط نزدیکی با مشاغل آنلاین دارد. عکس صنعتی مزایای زیادی دارد و اگر باکیفیت باشد، میتواند منجر به بهتر دیده شدن کسب و کارتان شود.
این حرفه شامل زیرمجموعههای مختلفی بوده که عکاسی تبلیغاتی یکی از این موارد است. عکاسی تبلیغاتی شامل ارائه ماهیت، ویژگیها، کاربرد و هر جنبه مرتبط دیگر یک محصول از طریق رسانههای مختلف مانند کاتالوگ، بروشور، بنر، بیلبورد و تصاویر وبسایت میشود.
اهمیت عکس با کیفیت در فروش محصول چقدر است؟
هنگام خرید آنلاین محصولات، مشتریان صرفاً به توضیحات و تصاویر ارائه شده تکیه میکنند زیرا نمیتوانند کالاها را به صورت فیزیکی لمس یا بررسی کنند. بنابراین داشتن عکسهای باکیفیت و با جزئیات از محصولات، میتواند تاثیر بسزایی در تصمیم گیری آنها داشته باشد.
عکاسی محصولات صنعتی نمایشی بصری از محصولات ارائه میدهد و به طور موثر ویژگیهای منحصر به فرد آنها را منتقل میکند. در نتیجه، خردهفروشان آنلاینی که محصولات خود را با تصاویر باکیفیت به نمایش میگذارند، در مقایسه با کسانی که از تصاویر با کیفیت پایین استفاده میکنند، در فروش آنلاین خود موفقتر هستند.
در گذشته، خرده فروشان آنلاین اغلب به تصاویر عمومی یافت شده در موتورهای جستجو که فاقد کیفیت لازم بود، تکیه میکردند. با این حال، گسترش عکاسی تبلیغاتی به نفع این وب سایتها بوده است. امروزه عکاسی خط تولید به صورت حرفهای، باعث رشد و موفقیت کسب و کارهای آنلاین میشود. بنابراین عکاسی حرفهای محصول را به استودیویی مانند استودیو صنعتی ناین بسپارید.
ویژگیهای اساسی عکسهای محصول تجارت الکترونیک
عکاسی از محصول و تصاویر ارائه شده در وب سایتهای تجارت الکترونیک به عنوان مستندی از ماهیت محصول عمل میکند. به این ترتیب کیفیت و ویژگیهای این عکسها از اهمیت بالایی برخوردار است. این تصاویر نقش مهمی در ساختن تصویر برند یک فروشگاه آنلاین دارند.
مطالعات انجام شده نشان میدهد که تصاویر جذاب و باکیفیت از نظر بصری، توجه بیننده را به خود جلب کرده و تاثیری ماندگار بر جای میگذارند. بنابراین زمانی که تصویر هیجان انگیز و با کیفیت باشد، توجه بیشتری را به خود جلب میکند و مدت بیشتری در حافظه بیننده باقی میماند.
وجود یک تصویر حرفهای و قدرتمند، باعث ایجاد درک مثبت از فروشگاه آنلاین میشود و در نهایت اعتبار برند را افزایش میدهد. جدا از برندسازی، مشتریان و کاربران پلتفرمهای تجارت الکترونیک به شدت به تصاویر محصول برای تصمیم گیری آگاهانه خرید متکی هستند. بنابراین عکاس باید از دید مشتری به محصول نگاه کند.
اهمیت نورپردازی در عکس محصول
نور نقش مهمی در عکاسی محصول دارد. در عکسهای محصولات تجارت الکترونیک، نور باید به اندازهای باشد که تمام جزئیات و ابعاد محصول را آشکار کند. نور بیش از حد قابل قبول نیست زیرا تصویر را مصنوعی جلوه میدهد. چیدمان و موقعیت مناسب محصول و همچنین مدیریت دقیق فاصله در هنگام عکاسی برای نمایش اندازه و ابعاد محصول ضروری است.
توصیه میشود تا حد امکان از پسزمینههای ساده استفاده کنید، زیرا به مشتریان اجازه میدهد بیشتر روی ویژگیهای محصول تمرکز کنند. عکاسی محصول صنعتی باید هرگونه ابهام را از بین ببرد و به مشتریان کمک کند تا در یک نگاه، تمام ویژگیهای محصول را درک کنند. تصویر مورد نظر باید عاری از حواس پرتی و اثرات غیر ضروری باشد.
هدف و مزایای عکسهای محصول پس زمینه سفید
در برخی موارد، ممکن است در وبسایتهایی که پسزمینه بیش از حد زوم شده است، با تصاویر محصول مواجه شوید. طبیعتاً چنین تصاویری از جذابیت مطلوب برخوردار نیستند، زیرا از هدف اولیه منحرف میشوند. اینجاست که اهمیت عکاسی محصول پس زمینه سفید آشکار میشود. این تصاویر که معمولا ساده و بیصدا هستند، به تنهایی میتوانند تصویر نهایی را به شکلی منحصر به فرد تغییر دهند.
توجه داشته باشید در عکاسی از محصولات صنعتی، ابعاد مناسب سوژه در کادر نقش حیاتی دارد. انتخاب ابعاد مناسب، گواهی بر مهارت و هنرمندی عکاس است. پس تا حد امکان کار را به دست عکاسانی بسپارید که از مهارت کافی برخوردار هستند. علاوهبر این، درباره تعرفه عکاسی صنعتی هم تحقیقات لازم را انجام دهید و اطمینان حاصل نمایید در مقابل مبلغی که میپردازید، یک عکس باکیفیت و واضح دریافت میکنید.
چگونه عکسهای واقعی محصول اعتماد مشتری را جلب میکند
عکاسی محصول صنعتی به عنوان پل ارتباطی بین خرده فروش آنلاین و مشتریان عمل میکند. همان طور که در قبل نیز ذکر شد، هدف از این عکسها اطلاع رسانی و آموزش مشتریان احتمالی است. از آن جایی که مشتریان هیچ آشنایی قبلی با محصولات موجود در وبسایتهای تجارت الکترونیکی ندارند، اغلب در مورد خریدهای غیر حضوری تردید میکنند.
با این حال، یک تصویر با کیفیت بالا و واقعی میتواند به طور موثر اعتماد مشتریان را جلب کند. به همین دلیل است که عکسهای محصولات صنعتی با تصاویر معمولی فاصله دارند. هدف نهایی هر کسب و کار آنلاین، فروش محصولات است. بنابراین ارائه تصاویر با کیفیت و واقعی برای جلب اعتماد و اطمینان مشتریان اهمیت زیادی دارد. این تصاویر میتوانند به ایجاد تصویری مثبت و قابل اعتماد از برند در ذهن مشتریان کمک کنند.
سپردن عکاسی حرفهای محصول به استودیو ناین
برخی از خرده فروشان آنلاین ممکن است با این فرض که داشتن یک دوربین دیجیتال با کیفیت کافی است، با گرفتن عکس از محصول، در هزینههای خود صرفه جویی کنند. به هر حال، این چنین نیست. هنگامی که عکاسی از محصولات صنعتی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند در نظر گرفته شود، مشخص خواهد شد که سرمایه گذاری در عکاسی حرفهای محصول یک امر ضروری است. البته در نظر داشته باشید که موضوع هزینه، نگرانی اصلی نیست. بلکه کیفیت، جذابیت، وجود ایدههای خلاقانه و توانایی ثبت واقعیت در یک تصویر، چیزی است که واقعاً اهمیت دارد. بنابراین توصیه میکنیم نیازهای عکاسی محصول خود را به استودیو عکاسی ناین بسپارید.
منبع:
https://footofan.com/how-important-is-a-quality-photo-in-selling-a-product/
عکاسی محصولات صنعتی چیست؟
عکاسی محصولات صنعتی یک رشته تخصصی هنری و حرفهای بوده که هدف آن نمایش دقیق محصولات و ویژگیهای آنهاست. این یک هدف تجاری است و ارتباط نزدیکی با مشاغل آنلاین دارد. عکس صنعتی مزایای زیادی دارد و اگر باکیفیت باشد، میتواند منجر به بهتر دیده شدن کسب و کارتان شود.
این حرفه شامل زیرمجموعههای مختلفی بوده که عکاسی تبلیغاتی یکی از این موارد است. عکاسی تبلیغاتی شامل ارائه ماهیت، ویژگیها، کاربرد و هر جنبه مرتبط دیگر یک محصول از طریق رسانههای مختلف مانند کاتالوگ، بروشور، بنر، بیلبورد و تصاویر وبسایت میشود.
اهمیت عکس با کیفیت در فروش محصول چقدر است؟
هنگام خرید آنلاین محصولات، مشتریان صرفاً به توضیحات و تصاویر ارائه شده تکیه میکنند زیرا نمیتوانند کالاها را به صورت فیزیکی لمس یا بررسی کنند. بنابراین داشتن عکسهای باکیفیت و با جزئیات از محصولات، میتواند تاثیر بسزایی در تصمیم گیری آنها داشته باشد.
عکاسی محصولات صنعتی نمایشی بصری از محصولات ارائه میدهد و به طور موثر ویژگیهای منحصر به فرد آنها را منتقل میکند. در نتیجه، خردهفروشان آنلاینی که محصولات خود را با تصاویر باکیفیت به نمایش میگذارند، در مقایسه با کسانی که از تصاویر با کیفیت پایین استفاده میکنند، در فروش آنلاین خود موفقتر هستند.
در گذشته، خرده فروشان آنلاین اغلب به تصاویر عمومی یافت شده در موتورهای جستجو که فاقد کیفیت لازم بود، تکیه میکردند. با این حال، گسترش عکاسی تبلیغاتی به نفع این وب سایتها بوده است. امروزه عکاسی خط تولید به صورت حرفهای، باعث رشد و موفقیت کسب و کارهای آنلاین میشود. بنابراین عکاسی حرفهای محصول را به استودیویی مانند استودیو صنعتی ناین بسپارید.
ویژگیهای اساسی عکسهای محصول تجارت الکترونیک
عکاسی از محصول و تصاویر ارائه شده در وب سایتهای تجارت الکترونیک به عنوان مستندی از ماهیت محصول عمل میکند. به این ترتیب کیفیت و ویژگیهای این عکسها از اهمیت بالایی برخوردار است. این تصاویر نقش مهمی در ساختن تصویر برند یک فروشگاه آنلاین دارند.
مطالعات انجام شده نشان میدهد که تصاویر جذاب و باکیفیت از نظر بصری، توجه بیننده را به خود جلب کرده و تاثیری ماندگار بر جای میگذارند. بنابراین زمانی که تصویر هیجان انگیز و با کیفیت باشد، توجه بیشتری را به خود جلب میکند و مدت بیشتری در حافظه بیننده باقی میماند.
وجود یک تصویر حرفهای و قدرتمند، باعث ایجاد درک مثبت از فروشگاه آنلاین میشود و در نهایت اعتبار برند را افزایش میدهد. جدا از برندسازی، مشتریان و کاربران پلتفرمهای تجارت الکترونیک به شدت به تصاویر محصول برای تصمیم گیری آگاهانه خرید متکی هستند. بنابراین عکاس باید از دید مشتری به محصول نگاه کند.
اهمیت نورپردازی در عکس محصول
نور نقش مهمی در عکاسی محصول دارد. در عکسهای محصولات تجارت الکترونیک، نور باید به اندازهای باشد که تمام جزئیات و ابعاد محصول را آشکار کند. نور بیش از حد قابل قبول نیست زیرا تصویر را مصنوعی جلوه میدهد. چیدمان و موقعیت مناسب محصول و همچنین مدیریت دقیق فاصله در هنگام عکاسی برای نمایش اندازه و ابعاد محصول ضروری است.
توصیه میشود تا حد امکان از پسزمینههای ساده استفاده کنید، زیرا به مشتریان اجازه میدهد بیشتر روی ویژگیهای محصول تمرکز کنند. عکاسی محصول صنعتی باید هرگونه ابهام را از بین ببرد و به مشتریان کمک کند تا در یک نگاه، تمام ویژگیهای محصول را درک کنند. تصویر مورد نظر باید عاری از حواس پرتی و اثرات غیر ضروری باشد.
هدف و مزایای عکسهای محصول پس زمینه سفید
در برخی موارد، ممکن است در وبسایتهایی که پسزمینه بیش از حد زوم شده است، با تصاویر محصول مواجه شوید. طبیعتاً چنین تصاویری از جذابیت مطلوب برخوردار نیستند، زیرا از هدف اولیه منحرف میشوند. اینجاست که اهمیت عکاسی محصول پس زمینه سفید آشکار میشود. این تصاویر که معمولا ساده و بیصدا هستند، به تنهایی میتوانند تصویر نهایی را به شکلی منحصر به فرد تغییر دهند.
توجه داشته باشید در عکاسی از محصولات صنعتی، ابعاد مناسب سوژه در کادر نقش حیاتی دارد. انتخاب ابعاد مناسب، گواهی بر مهارت و هنرمندی عکاس است. پس تا حد امکان کار را به دست عکاسانی بسپارید که از مهارت کافی برخوردار هستند. علاوهبر این، درباره تعرفه عکاسی صنعتی هم تحقیقات لازم را انجام دهید و اطمینان حاصل نمایید در مقابل مبلغی که میپردازید، یک عکس باکیفیت و واضح دریافت میکنید.
چگونه عکسهای واقعی محصول اعتماد مشتری را جلب میکند
عکاسی محصول صنعتی به عنوان پل ارتباطی بین خرده فروش آنلاین و مشتریان عمل میکند. همان طور که در قبل نیز ذکر شد، هدف از این عکسها اطلاع رسانی و آموزش مشتریان احتمالی است. از آن جایی که مشتریان هیچ آشنایی قبلی با محصولات موجود در وبسایتهای تجارت الکترونیکی ندارند، اغلب در مورد خریدهای غیر حضوری تردید میکنند.
با این حال، یک تصویر با کیفیت بالا و واقعی میتواند به طور موثر اعتماد مشتریان را جلب کند. به همین دلیل است که عکسهای محصولات صنعتی با تصاویر معمولی فاصله دارند. هدف نهایی هر کسب و کار آنلاین، فروش محصولات است. بنابراین ارائه تصاویر با کیفیت و واقعی برای جلب اعتماد و اطمینان مشتریان اهمیت زیادی دارد. این تصاویر میتوانند به ایجاد تصویری مثبت و قابل اعتماد از برند در ذهن مشتریان کمک کنند.
سپردن عکاسی حرفهای محصول به استودیو ناین
برخی از خرده فروشان آنلاین ممکن است با این فرض که داشتن یک دوربین دیجیتال با کیفیت کافی است، با گرفتن عکس از محصول، در هزینههای خود صرفه جویی کنند. به هر حال، این چنین نیست. هنگامی که عکاسی از محصولات صنعتی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند در نظر گرفته شود، مشخص خواهد شد که سرمایه گذاری در عکاسی حرفهای محصول یک امر ضروری است. البته در نظر داشته باشید که موضوع هزینه، نگرانی اصلی نیست. بلکه کیفیت، جذابیت، وجود ایدههای خلاقانه و توانایی ثبت واقعیت در یک تصویر، چیزی است که واقعاً اهمیت دارد. بنابراین توصیه میکنیم نیازهای عکاسی محصول خود را به استودیو عکاسی ناین بسپارید.
منبع:
https://footofan.com/how-important-is-a-quality-photo-in-selling-a-product/
- یکشنبه ۲۰ خرداد ۰۳ | ۲۳:۱۶
- ۲۳ بازديد
- ۰ نظر